keskiviikko 14. syyskuuta 2011

KUVIA!

Nyt mulla on vihdoin vähän kuvamateriaalia mun matkasta/elämästä täällä!! Lisää on tulossa, lupaan sen mutta halusin nyt vaan laittaa teille vähän kuvi tuleen, kun niitä on pyydelty. :)
 Hieman väsynyt minä saapumassa Losiin. 
Tästä se lähti...
Perillä! Kuva huoneesta ihan ekana aamuna ovelta päin katottuna.
Mä nukun sitten tolla oikeella puolella ja Ellen, mun ihana roommate, nukkuu sit toisella puolella.
Kuvia hänestä tulossa myöhemmin :)


Ja tässä huone toisin päin.


Mun aina-niin-siisti vaatehuone.


Tässä kuvaa ulkoa, tyttöjen dormin takaa.
Eli tää Upper Campus on tällee vuorten keskellä pienemmän kukkulan huipulla niin, että tuntuu kuin eläis jossain ihme taikamaailmassa!

Jaa tässä sama paikka mutta vaan kuuluisan Ojain auringonlaskun aikaan.
Romanttista!

Tässä kuvaa sama rakennuksen pääoven edestä.
Toi rakennus tossa oikeella on yks paikka, jossa meillä on tunteja.
Siellä pidetään esim Drama-club, johon itsekin kuulun. :)

Tässä kuvaa keskustan puistosta. :)
Eli Ojai on tällanen mukava Kangasalan kokonen paikka ihan Venturan ja Santa Barbaran kupeessa.


Kuvaa pääkadulta.





Tässä ollaan mä ja Reika viime lauantai-iltana, kun oltiin ostettu samanlaiset yöhousut Targetista saman päivänä. 
Reika on vähän kun mun paras ystävä täällä. :)


Tässä ollaa Nicolen ja Pinkyn kanssa Santa Barbarassa.
Nuo tytöt on todella mukavia, tosin pari vuotta nuorempia, jotka haluaa kokoajan, että opetan niitä tanssimaan...

Ja sitten vielä lopuks itä-siivessä asuva Ashley, joka pelailee amerikkalaista jalkapalloa.
Ashley osti maailman söpöimmän cupcaken!!


Eli tällasta tällä kertaa. :) Lupaan laittaa paremman kuvakollaasin myöhemmin, jossa kerron sitten lisää vähän kaikesta.

Annnnn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti