maanantai 29. elokuuta 2011

THE week

Nyt se sitten on vihdoin täällä, se kuuluisa vika viikko.
Eli nyt sitten ensi lauantaina ois aika hypätä lentokoneeseen. Hui!

Nyt melko raukee olo mutta mua huolestuttaa pari, oikeestaan kolme asiaa.

Ekaks, mua on nyt ruvennut huolestuttaan se, että kun tosi moni on menny Jenkeissä SENOIORiks, elikkä high schoolin vikalle luokalle, kun mä taas oon menossa JUNIORiks,tokavikalle luokalle, että miten se nyt vaikuttaa kaikkeen. Toisin sanoen tuun viettään vuoteni vuotta nuorempien ihmisten kanssa, kun haluisin kyllä mieluummin olla ihan -94 kanssa.. niin ja sit kaikki prom jutut sun muut siihen liittyen niin saa nyt nähä miten käy..

Toinen asia, joka aiheuttaa päänvaivaa on tuo vaihtolentohässäkkä. Lennon vaihto ei oo muuten mikään ongelma, niitäkin kun on pari kertaa tullu tehtyä, mutta silti. Ei tuo LHR:n vaihto terminaali 3:sta terminaali 5:seen hirveesti houkuta.

Sitten vielä on ruvennu huolestuttaan se kampuselämä siinä mielessä, että kuinka vapaa siä oikeesti oon meneen ja tuleen eri paikkoihin.. Eli onko ne kaikki koulun säännöt esim koskien poikien ja tyttöjen kanssakäymistä voimassa 24/7 vai kattaako se vaan sen academical dayn eli klo 8-17 arkipäivinä. Hmm.

Ei tässä muu auta ku heittäytyä täysillä virran vietäväks ja kattoo minne tie vie!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti