tiistai 16. elokuuta 2011

tylsää mutta ei silti aikaa

KAUHEETA! 
Enää pari viikkoa aikaa lähtöön ja tuntuu että en ehi tehä millään kaikkee, mitä pitäis viä tehä, vaikka en ees tiiä mitä mun oikeesti pitäis tehä !! 

huokaus.

Tässä vaan ihmettelen miten kaikki ne, jotka on jo lähteny tai on lähössä esim tällä viikolla, on selvinny. 
No mutta juu mun täytyy tässä nyt vähän vuodatella teille myös sitä, miten oudolta tultuu olla vihdoistaviimein poissa siitä kouluun/lomalle -oravanpyörästä!
Olin aina aatellu kuinka mahtavaa se sitten on, kun kaikki se aika mitä en oo koulussa on jotain muuta kun lomaa, se on ihan tavallista elämää. Olin tosiaan suunntellu kuinka oon sillon vapaa ja vailla murheita, edes hetken. No nyt sitten on juu ihan jees ettei tarvii herätä ihan niin aikasin kun muut ja että on aikaa. Mutta kun mä en oikeen oo hyvä siinä! 
Esim heräsin hei VAPAAEHTOISESTI viime viikolla kuudelta jotta ehdin klo 8 alkavalle TYKin ruotsin tunnille ! Sairasta, eikö?

Mutta tiettekö sain tänään mahtavan ajanviettoidean, kun olin siivoamassa isosiskon luona, jonka si myöhemmin toteutinkin!:
Katteltiin siinä Sinkkuelämää kun rupesin miettiin, että miltä oikeesti tuntus elää, kun esim joku Carrie. Istua sohvalla silkkinen aamutakki päällä ja siemailla vähän viiniä ja syödä suolakeksejä, jotka on just haettu jostain hienosta kahvilasta.
Noo kun sitten pääsin kotiin, päätin toteuttaa mun hienon "elä hetki jonkun muun elämää" -idean ja niin mä myös tein. EIkä yhtään haitannu, vaikka silkkiaamutakki olikin vaihtunu H&M:n "silkkiseen" aamutakkiin, viini vichyyn (tosin hienosta viinilasista!) ja suolakeksit S-marketin suklaakekseihin. Mutta oli kivaa, suosittelen! :)

with love,
Kangasalan oma Carrie Bradshaw

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti