keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Okei ihmiset, tiedän että on kulunut syntisen kauan siitä, kun viimeksi tänne kirjoittelin.. pahoitteluni siitä!
Mutta aika on todellakin kulunut täällä kuin siivillä, tuntuu että oon ollut täällä vuosia, kaikki vaan on niin tasapainossa. Mutta oikeestaan oon ollut täällä vaan n. 3kk, huhhuh... no yks asia on ainakin varmaa: takasin samaan vanhaan elämään ei oo paluuta, elämä on muuttunut niin paljon ja vaan parempaan suuntaan!!

Suurin syy siihen, miksi en oo ehtinyt tänne kirjotella on mun ihanainen paras ystävä, josta sittemmin tuli myös poikaystävä.. Noh seuraavass hieman kuvia meistä:



Stanford

Santa Barbara

Vietettiin tosiaan Thanksgiving break yhdessä Henryn äidin ja isoäidin kanssa, tässä ollaan matkalla kohti pohjois Californiaan isoäidin luokse

The Monterey Bay Aquarium


Pasific Ocean

Tässä jotain mitä suomijuntt..poikien pitäisi oppia:
Mulle iski lumi-ikävä --> Seuraavana päivänä huomasin olevani luistelemassa


Ennen tätä kivaa sain kimpun valkoisia ruusuja 

Sellaista mun elämääni kuuluu, lupaan postailla kunnolla myöhemmin! Ihan varmasti!!


Aurinko lähettää terveisiä!!

Annnnn. 


6 kommenttia:

  1. awww ootte ihan mahottoman sulonen pari, paljon onnee teille ♥

    VastaaPoista
  2. pystyin lukemaan kohdat "ihanainen paras ystävä" ja "takasin samaan vanhaan elämään ei oo paluuta" jonka jälkeen rupesin vollottamaan ihan hirveästi enkä nyt tiedä mitä mun pitäisi ajatella tai tehdä mutta tässä kohtaa tekisi mieli joko hypätä kalliolta tai repiä kaikki riekaleiksi tai huutaa ja kiljua. Pahinta tässä on ehkä se, että kun vastaat taas jotain niin übersiistiä ja ihanaa että oon taas sitä mieltä että asiat muuttuu tästä paremmaks ja blaa. Ja sitten aina tuhoan itseäni sisältä päin lukemalla näitä.

    Just yks päivä mietin, että eihän mun tarvi olla mustasukkanen, kun paras kaveri ja poikaystävä on erikseen. Taisinkin olla väärässä.

    VastaaPoista
  3. Lottis,

    sä ihan hyvin tiedät, että sä ja maaria kuulutte ihan eri kategoriaan. Te ette oo mun ystäviä, te ootte mun perhettä, jota ei voi korvata!
    Olin aatellu sanoo paljonkin mutta tuo saa riittää, koska mun ei tartte kertoo sulle kuinka tärkee oot, sun pitäis kyllä tietää se!

    VastaaPoista
  4. Aivan mielettömän sulosia kuvia! Luulin eka et nää on jostain leffasta.. sit mun oli pakko lukee myös toi alkuteksti. aaaaw!

    VastaaPoista