keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

I´m IN

"Just got a note back from Ojai Valley School and they have accepted you"
...

Tällatteen ihanan viestin sain tässä viime viikolla Yhdysvalloista, joka siis tarkottaa sitä, että nyt on sitten selvillä ensi vuoden "koti" :)
Kyllä tässä on jo jännitettykin!

Nyt alkaakin sitten uudet täyttämisurakat, kun saan alottaa Ojain omien kaavakkeiden työstämisen.
Toivotaan, että kaikki sujuu taas hyvin ja voin pian alkaa keskittyyn vain ja ainoastaan oman itteni psyykkaamiseen ja sen ajatuksen sisäistämiseen, että nyt sitten ensi vuos ois tarkotus olla jossain ihan muualla kuin kotona. :)

Nauttikaa hei nyt vaan ystävien ja perheen seurasta ja sellatteista asioista joista saatte jotain irti ja josta nautitte, mä ainakin aion tehä niin!
Menkää vaikka läheiseen puistoon, otatte mukaan viltin ja hyvää ruokaa ja ennenkaikkea parasta mahdollista seuraa. Sitten nautitte yhdessä auringosta ja Suomesta!

USA HERE I COME

Aurinkoisin terveisin:
Annn.




2 kommenttia:

  1. moi! Vähän mahtavaa et oot jo saanu perheen ja kaikki selville:) Mä oon siis kans lähössä jenkkeihin vaihtoon syksyllä kylläkin sts:n kautta mut kuiteski.
    Nyt vaan odottelen ite ihan innoissan tietoo perheestä ja paikasta

    VastaaPoista
  2. hei! anteeks en oo vastaillut sulle, mun on pitäny joka kerta mut si oon unohtanu -.-' Shame on me!
    Mutta niin, mulla on katos ollu vähä sellanen tilanne ku en tosiaan mee perheeseen vaan kampukselle ni se on ollu si vähä nopeempi saada tietoon :) ootkos sä si saanu tietoo esim perheestä? ois mukava tietää :)

    VastaaPoista